התחברות
הרשמה
אני תמיד מרגישה תחושה לא נעימה בגוף ולחץ קטן שלא עובר מה לעשות שיעבור?זה משהו נפשי ואני לוקחת כדורים.
20 בנובמבר 2019, 20:56
כדורים
חרדות
לחץ
הרגעה
תשובה אחת
התייעצי עם הפסיכיאטר שלך - או עם הרופא או הרוקח שנתן לך את המרשם ואת ההוראות הנלוות לו - לגבי תכנית הטיפול התרופתי.
ע
עַל כָּל פְּשָׁעִים
באותו הנושא:
אתם ישנים, פתאום אתם מרגישים תחושה לא נעימה...
יש לי תחושה לא נעימה בגוף .
פרפרים בבטן זו תחושה לא נעימה?
נכון בימי שישי תמיד התחושה שונה? מהרגע שאני קם אני מרגיש תחושה שונה במרגש בגוף וגם בשבת
התקף חרדה קשה שלא עובר ימים. מה לעשות? מחשבות דיכאון ותחושות לא נעימות בגוף?
אני אחרי ריב ממש לא קל עם אמא שלי, ויש תחושה לא נעימה כזו, איך נרגעים?
יש לי תחושה לא נעימה בגוף כבר הרבה זמן . מה לעשות שיעבור ?זה לחץ שלא עובר ותקוע.תודה לעוזרים..
רק לי השיר הזה עושה תחושה נעימה?
אני מרגישה משהו לא נעים בתוך הגוף ואני מטופלת .איך אפשר שזה יעבור ?
נכון לפעמים כשמעליבים אותך אז יש תחושה מוזרה ולא נעימה בגרון כזה אז...
חוסר תחושה בגוף - ממה יכול להיות הרגשה של ההיעדר תחושה בגוף (חוסר תחושה בגוף), חוסר יציבות בגוף, ושיתוק בחצי ראש או הרגשה שחגורת לחץ פועלת על הראש, תודה.