9 תשובות
למה ככה
מי אמר שלא?
יש עדיין אנשים שהולכים עם זה
סופסוף. זה היה טרנד מגעיל
יענו הבגדים אחלה אבל הקטע שכולן לובשות נעליים כאלה מציק
אנונימי
לדעתי היא אף פעם לא הייתה באופנה לא אוהבת את כל הדברים שלה
אנונימית
שואל השאלה:
מה לא כולן ...
אם תסתכל/י כולם לובשים nike או adidas
ובגלל זה אני לא מבינה למה פתאום כולם שונאים את fila7
לדעתי העיצוב נעליים שלהם הכי יפה
אנונימית
דווקא יש להם ביגוד יפה
אני דווקא ממש אוהבת פילה ולא חושבת שזה יצא מהאופנה עדיין
אנונימית
גם אם הטרנד עבר מה הבעיה עדיין ללבוש את זה?
הנעליים מכוערות לדעתי אבל הבגדים סבבה