6 תשובות
זה מהחום של המים
וואי גם לי!
זה בגלל שהעור שלנו רגיש לחום :(
תתקלחי עם מים פושרים ...
תגידי מגרד לך במרפקים?
זה בגלל שהעור שלנו רגיש לחום :(
תתקלחי עם מים פושרים ...
תגידי מגרד לך במרפקים?
רגישות של העור, גם לי יש את זה רק שאצלי זה חריף יותר וזה על כל הרגליים והבטן שלי מלווה עם גירוד.. סיוט
אנונימית
מים פושרים/קרים.
גם לי זה ככה אני נהיית עם מלא כתמים אדומים זה בגלל החום של המים זה עובר תוך כמה דקות
שואל השאלה:
the geizer
חחח אני חצי תימניה
the geizer
חחח אני חצי תימניה
אנונימית
באותו הנושא: