2 תשובות
לא.
לדעתי עדיף שירדן יספחו חלק מהגדה ושזה יהיה אזור אוטונומי פלסטיני בשליטתם ואנחנו נסייע להם בהתחלה ואז יהיה ניתן לעבור משם לכאן בדיוק כמו שחוצים את הגבול לירדן כיום.
עם עזה קשה יותר להתמודד עם המצב הנוכחי גם אם נוריד את החמאס והגיאהד זה לא מקום שאפשר להתחיל בו מדינה כמו שצריך... הם יצטרכו המון סיוע וזה רק אחרי שנוציא את הארגוני טרור הגדולים משם.. זה שנים של השקעה, ארגונים בינלאומיים צריכים לסייע בזה במקום למחות נגד זה שישראל מפציצים בית של מחבל
עם עזה קשה יותר להתמודד עם המצב הנוכחי גם אם נוריד את החמאס והגיאהד זה לא מקום שאפשר להתחיל בו מדינה כמו שצריך... הם יצטרכו המון סיוע וזה רק אחרי שנוציא את הארגוני טרור הגדולים משם.. זה שנים של השקעה, ארגונים בינלאומיים צריכים לסייע בזה במקום למחות נגד זה שישראל מפציצים בית של מחבל
באותו הנושא: