21 תשובות
אוהב אותך
2jz
מתי בדיוק עושה לך פרצוף עצוב ?
שואל השאלה:
אמרו לי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל היינו ידידים. איך אוהב אותי?
אנונימית
אז זה לא אמור להזיז לך
וגם קנרא הוא עדיין מאוהב בך
את לוקחת אתזה כידידים רוב הגברים מפחדים להגיד לידידות שלהם שהם אוהבים או מרגישים משהו
2jz
שואל השאלה:
למה?^
אנונימית
כי אנחנו מפחדים לקבל תשובה שלילית משהו כזה
כי הם מפחדים לאבד איתך את הקשר ולהתרחק יש גם נשים כאלה
2jz
שואל השאלה:
זהו אבל הוא פגע בי וניתקתי קשר אז מה אכפת לו מהחסימות?
אנונימית
יכול להיות שהוא עצוב ביגלל זה
הוא בטוח מרגיש אשם הוא לא סתם יבוא ויעשה פרצופים עלזה לכי דברי איתו יכול להיות שברת לו גם תלב
2jz
שואל השאלה:
בעיה שלו. שיתמודד עם מה שהוא עשה.
אנונימית
כן זה הבעיה שלו
אבל לפחות תנסי להיות סלחנית ותגידי לו שלום או משהו כזה
עדיף שתחשבי פעמיים
2jz
שואל השאלה:
ממש לא. הוא ריכל עליי וקילל אותי ומאז ישלי סיוטים עליו בלילה. שום שלום ושום סליחה.
אנונימית
זה נורא
עם את רוצה את יכולה לשתף אותי בפרטי אני יכול לעזור לך
2jz
שואל השאלה:
אין מה לעזור כי ניתקתי קשר.
אנונימית
רק הצאתי...
2jz
גם אם את לא רוצה לדבר איתו
לפחות בעניי את צריכה לסלוח לו לפחות