4 תשובות
תלוי איפה הבסיס שלך כי לא בכל בסיס יש מ.צ
אני הייתי לפעמם עולה על מדים ב
שואל השאלה:
בהד 1
אני מתכוונת שאני בתחנה מרכזית בש
שאני יורדת מהאוטובוס ונכנסת לתחנה אני לא רואה מ.צ
ואני לא יוצאת מהתחנה אני ממשיכה לקו אוטובוס אחר
אנונימית
אז זה סיכון כי זה יכול לבוא לך מ.צ אבל אם הם באים תגידי שאת חדשה בצל הם לא יעשו לך כלום ככה אני תמיד אמרתי להם
אם אפשר שאלה לא קשורה..
בעיר הבהדים המקלחות והשירותים נורמליים?

תשאלי את הבנות שאמרו לך, למה זה לא תקני
ותפני למפקדים שלך, תגידי להם שקר לך.. אין לכם סוודר תקני או מעיל?