3 תשובות
זה לגמרי בסדר אל תשווה את עצמך לאחרים. תנסה למצוא תוכנות יותר מתקדמות ותתרגל לערוך ושעה זה לא הרבה בינינו אני עורכת לפחות 5 \6 שעות זה לא משהו שקל לעשות .
שואל השאלה:
אבל מה את מוסיפה לסרטון שאת עורכת כל כך הרבה?
אבל מה את מוסיפה לסרטון שאת עורכת כל כך הרבה?
זה לא להוסיף זה פשוט לערוך.
אני עושה אנימציה אז זה כל דבר קטן צריך לשים במקום לסדר את הזמן לחפש שירים
רק את השירים ברקע לוקח לי כמה דקות טובות כי צריך מוזיקה בלי זכויות יוצרים
אחכ צריך לערוך את הטקסט לחשוב על כותרת לכתוב תאור.
זה זמן אני בטוחה שאתה יודע את זה גם
נגיד בעריכה רגילה אז אתה צריך לסדר את התאורה את הסאונד להוסיף דברים שאתה רוצה להוסיף ועוד המון דברים שכביכול נראים קטנים אבל הם לוקחים זמן.
כל העבודה הזאת לוקחת יותר משעה
אני עושה אנימציה אז זה כל דבר קטן צריך לשים במקום לסדר את הזמן לחפש שירים
רק את השירים ברקע לוקח לי כמה דקות טובות כי צריך מוזיקה בלי זכויות יוצרים
אחכ צריך לערוך את הטקסט לחשוב על כותרת לכתוב תאור.
זה זמן אני בטוחה שאתה יודע את זה גם
נגיד בעריכה רגילה אז אתה צריך לסדר את התאורה את הסאונד להוסיף דברים שאתה רוצה להוסיף ועוד המון דברים שכביכול נראים קטנים אבל הם לוקחים זמן.
כל העבודה הזאת לוקחת יותר משעה
באותו הנושא: