התחברות
הרשמה
מה דעתכם על מועדוני לילה?
19 בנובמבר 2019, 14:48
מועדונים
מועדון לילה
מועדון
2 תשובות
אני אישית מאוד אוהבת ... אבל קרה זה נוער *** והשם של המקום כי אני עוד במיני כי לא מכניסים אלכוהול
"
"אוקיי" זה מילה מעצבנת
שזה מיותר כי יש הרבה שיכורים
ה
השם יתברך. אני בן
באותו הנושא:
בת 17- לא הייתי בחיים במועדון לילה -_- מה אתם חושבים?
ראיתי מועדון לילה שסטטיק ובן אל תבורי השתתפו
נכון למישהו עם חרדה חברתית יהיה קשה מאוד להיות במועדון לילה?
מה השם של הבחורה עם השיער האדום מהתוכנית מועדון לילה?
אם אצא למועדון בלילה שמתחלף לי הגיל ל18, יכניסו אותי?
מלבד שהיא ממש יפה זקינטוס ביון, האם יש בה מועדוני לילה ומרכזי קניות?
יש מועדוני לילה בימי שישי שבת?
מהו ההבדל בין מועדון לילה ישראלי לבין מועדון לילה אמריקאי?
למה תמיד במועדונים ומסיבות לילה וכאלה, אני רואה מלא בנות שעושות טוורק?
יש מועדוני נוער בתל אביב?/ חיי לילה לנוער?
יש מועדוני לילה באשקלון?