6 תשובות
אני מקווה שלא אבל יכול להיות שכן
אני מקווה שכן אבל לא כמו הקודמות.
אנונימית
אמן
אנונימית
שואל השאלה:
אני בעד הפגנות אבל נגד פגיעה באזרחים לידיעתך הייתי בהפגנות בעיר מסויימת וחוץ מלחסום כבישים ולהבעיר צמיגים לא עשינו כלום ועוד משהו כשהפגנו מול תחנת משטרה מסויימת השוטרים הרביצו לנו זרקו עלינו רימוני הלם וגרמו לשריפה בבית עם ילדים שלא קשורים להפגנה בכלל מה שמציירים בתקשורת שונה מהמציאות
אנונימי
לא חושב.
מקווה שלא, ההפגנות היו מזעזעות ואלימות.