הכרתי חברה אינטרנטית ואנחנו כבר שנתיים וחצי מדברות בוידיוא היא קטנה ממני בשנה אחת וההורים שלנו מכירים זאת אומרת
שהאמהות שלנו מכירות כי אין לה אבא ואנחנו מתכננות להפגש הקטע הזה שהיא גרה בהרצליה ואני באילת ומה לעשות אמא שלי לא מרשה לי לטוס לשמה ואמא שלה מרשה אבל אין כסף וצריך חופש וקבענו על חופשת חנוכה הקרובה שתהיה מה לעשות איך אני יפגוש אותה יש להם אוטו אבל אפשר גם טיסה שזה נראה לי 15 דקות מה לעשות אני כבר מבולבלת אך גם מתוסכלת מכוון שבא לי לראות אותה אני ממש בוכה