9 תשובות
אי אפשר ממש לדעת מהתיאור הזה לך לרופא
שאת לא מרגישה טוב
אולי אנמיה? (או סתם את צריכה לשתות יותר)
תשתי מים
תאכלי משהו קטן
תקומי לאט לאט , לא ישר מהמיטה
תתקלחי
תאכלי משהו קטן
תקומי לאט לאט , לא ישר מהמיטה
תתקלחי
יכול להיות שזה מחוסר שתייה או משהו באוזניים לי היה סחרחורות חזקות והיא אמרה לי שזה משהו באוזן וזה יעבור ובאמת זה עבר אחריי כמה ימים
אולי את קמה מהר מדי
תעשי בדיקת דם אולי חסר לך ויטמנים/ברזל
תעשי בדיקת דם אולי חסר לך ויטמנים/ברזל
לי יש אנמיה וזה ככה, בכל מקרה לכי לרופא הוא יגיד לך בדיוק מה יש לך
שואל השאלה:
יש לך אנמיה קשה או לא?
יש לך אנמיה קשה או לא?
אולי לא שתית מספיק
באותו הנושא: