7 תשובות
תמונה שלך איתה, להביא לה בלונים של החלמה מהירה וכאלה, שוקולדים
שואל השאלה:
יש לה כבר סתם תמונה שלי איתה ושוקולדים זאת לא אופציה ובלונים זה סתם בזבוז כסף בא לי מתנה שימושית שתשאר איתה
יש לה כבר סתם תמונה שלי איתה ושוקולדים זאת לא אופציה ובלונים זה סתם בזבוז כסף בא לי מתנה שימושית שתשאר איתה
אנונימית
מה היא אוהבת?
שואל השאלה:
היא אוהבת לצייר
היא אוהבת את דמבו
היא אוהבת בגדים וכאלה
היא אוהבת לצייר
היא אוהבת את דמבו
היא אוהבת בגדים וכאלה
אנונימית
בלוק ציור ודברים לציור אפשר בגד יפה או תכשיט שוקלדים
עפרונות פחם/צבע, מחברת סקיצות איכותית, ארגונית לחומרי יצירה.
יש בדלתא פיג'מות של דמבו, זה ממש חמוד..
תכשיט כלשהו (יש בזול במגנוליה או בטופ טן), צעיף יפה.. יש אקססוריז בחנויות ייעודיות כמו טופ טן, עדיקה, אורבניקה, קסטרו..
סיכות יפות לשיער, גרביים חמות ללילה..
יש בדלתא פיג'מות של דמבו, זה ממש חמוד..
תכשיט כלשהו (יש בזול במגנוליה או בטופ טן), צעיף יפה.. יש אקססוריז בחנויות ייעודיות כמו טופ טן, עדיקה, אורבניקה, קסטרו..
סיכות יפות לשיער, גרביים חמות ללילה..
את מדהימה !!
את לא מבינה כמה זה יחזק אותה!
ממליצה לך לקנות לה חוברת מנדלות וערכת עפרונות קטנה עם מחדד (כי בטח אין במחלקה והיא תוכל לשמור אצל האחות את המחדד) - היא תוכל לשבת לצייר, זה ירגיע אותה נורא והיא תזכר בך כל פעם.. (זה יעלה אולי 50)
דובי יכול להיות ממש נחמד כי כל לילה שהיא תשן איתו היא תזכר בו (יש דובי פנדה מתוק ועוד מ20 באיקאה ועד 100 ברשתות כמו עידן 2000)
צמיד זו תזכורת ותמיכה יומיומית נהדרת ! (מנגוליה וכדומה)
אולי פאוץ יכול להיות נחמד גם ?
וכדור לחץ (נגיד איש קמח - הבלון שיש בפנים קמח) לדעתי זה רעיון טוב ואני ממליצה עליו מאוד! יש לי גם הפרעות אכילה ואני מחוץ לאשפוז כרגע ואני עם כל ההתמודדויות משחקת עם זה כל היום! היא בטח מתמודדת שם עם דברים קשים ומלחיצים כל בוקר צהריים וערב..
זה קשוח מאוד וזה תמיד טוב שיש איך לשחרר..
נעלי - גרביים - כיף ללכת ולהתחמם איתם בלילה.
היא זכתה בחברה כמוך, כל הכבוד !
את לא מבינה כמה זה יחזק אותה!
ממליצה לך לקנות לה חוברת מנדלות וערכת עפרונות קטנה עם מחדד (כי בטח אין במחלקה והיא תוכל לשמור אצל האחות את המחדד) - היא תוכל לשבת לצייר, זה ירגיע אותה נורא והיא תזכר בך כל פעם.. (זה יעלה אולי 50)
דובי יכול להיות ממש נחמד כי כל לילה שהיא תשן איתו היא תזכר בו (יש דובי פנדה מתוק ועוד מ20 באיקאה ועד 100 ברשתות כמו עידן 2000)
צמיד זו תזכורת ותמיכה יומיומית נהדרת ! (מנגוליה וכדומה)
אולי פאוץ יכול להיות נחמד גם ?
וכדור לחץ (נגיד איש קמח - הבלון שיש בפנים קמח) לדעתי זה רעיון טוב ואני ממליצה עליו מאוד! יש לי גם הפרעות אכילה ואני מחוץ לאשפוז כרגע ואני עם כל ההתמודדויות משחקת עם זה כל היום! היא בטח מתמודדת שם עם דברים קשים ומלחיצים כל בוקר צהריים וערב..
זה קשוח מאוד וזה תמיד טוב שיש איך לשחרר..
נעלי - גרביים - כיף ללכת ולהתחמם איתם בלילה.
היא זכתה בחברה כמוך, כל הכבוד !
אנונימית
באותו הנושא: