תשובה אחת
רוס וגואי התנשקו כשגואי היה צריך להיבחן לאודישן והוא היה צריך לנשק גבר והבמאי אמר לגואי שהוא לא מנשק טוב אז גואי היה צריך להבין מה הבעיה והוא רצה שאחד הבנים יגידו לו ובסוף רוס עשה את זה כדי להיות חבר טוב או משהו כזה
ואם אני לא טועה רוס וצנדלר לא התנשקו אף פעם
ואם אני לא טועה רוס וצנדלר לא התנשקו אף פעם