3 תשובות
אני לא אוהב את אריאנה גרנדה אבל אני לא שונא בנות (וגם בנים שלצערי ראיתי) ששמים תמונה שלה בפרופיל.
לדעתי זה פשוט תלותי ודי נואש לתשומת לב.
לדעתי זה פשוט תלותי ודי נואש לתשומת לב.
אני חולה על אריאנה גרנדה אבל בדיוק כמוך.. אני לא מבינה למה בנות שמות תמונה שלה כתמונת פרופיל.. אבל כל הבנות האלה בנות 8 חח
תמונת פרופיל של אריאנה גרנדה מעידה על חוסר אינטיליגנציה מוחלט
אנונימי
באותו הנושא: