4 תשובות
כן
יש סיכוי שעברת אבל גם יכול להיות שהוא הכשיל אותך על זה לנסוע מעל המהירות המותרת זה אסור ואם לא זהית מה סוג הכביש בין עירוני או עירוני זה גם קצת בעיתי אם הטסטסר לא היה איתך יכלת להמשיך לנסוע מעל המהירות המותרת לדומגא מותר לנסוע עד 50 ואת לא ידעת ונסעת על 60-70 זאת עברה על החוק זה מהיר יותר ממה שמותר וזה יכל לגרום לתאונה
אנונימית
יופי שעברת. בשעה טובה .
שואל השאלה:
עברתי בסוף
עברתי בסוף
אנונימית
באותו הנושא: