4 תשובות
אם זה גנטי אז זה תמיד יהיה לך לא משנה מה תעשי
תשימי קונסילר ...אב אופס לא ראיתי שכתבת
תישני טוב ואולי זה יהיה פחות
יש מישחה מהסופר פארם שעוזרת
שואל השאלה:
שקיות תה עם מים חמים? או בלי כלום?
אנונימית
שמעתי שעוזר לשים שקיות תה מתחת לעיניים