6 תשובות
אז תפסיקי להיות חברה שלה - זה פשוט לא מגיע לה...
עכשיו ברצינות, קורה הרבה שחברים רבים וזה לגיטימי... לוקחים הפסקה ומשלימים
עכשיו ברצינות, קורה הרבה שחברים רבים וזה לגיטימי... לוקחים הפסקה ומשלימים
תנסו להשלים במקום לריב ולכעוס
ריבים זה חלק מחברות, צריך לדעת לפתור את זה, שימי את האגו בצד ותקבעי איתה תגידי לה שאת רוצה לסדר את העיניינים בניכן
תקחי את הזמן איתה, את יכולה גם לחכות שהיא תשלח הודעה, או שאת יכולה ליזום שיחה כלשהי איתה, ולדבר על זה.
כנראה שהריב הזה היה קשה לשתיכן, אבל אם אתן החברות הכי טובות, אין דבר שזה לא יכול לנצח :)
בהצלחה!
כנראה שהריב הזה היה קשה לשתיכן, אבל אם אתן החברות הכי טובות, אין דבר שזה לא יכול לנצח :)
בהצלחה!
אז פשוט לשחרר
אם זה סתם ריבים קטנים אז תדברי איתה ותנסו להשלים אבל אם זה 4 ריבים גדולים שאחרי זה אתן לא מדברות יחסית הרבה זמן אז תשחררי
באותו הנושא: