התחברות
הרשמה
יש לי 13 אחוז בטלפון ועל המטענים בבית לא עובדים ואין לי מטען נייד מה עושים דחוףף??
17 בנובמבר 2019, 23:05
מטען
סוללות
טעינה
חשמל
מטען נייד
2 תשובות
תבקשי אולי מחבר שגר קרוב
M
Maybe Idk
לכי לקנות מטען באיזה תחנת דלק
ש
שלומו304
באותו הנושא:
אפשר לעלות אחוזים בטלפון אם אין לי מטען( אני על 6 אחוז ואין לי מטען)
המטען שלי מחובר לטלפון ויורד לי אחוזים למה זה ככה?
רק אני חושב שאנשים שיש להם מטענים לכל סוגי הטלפונים בבית הם אלוהים?
כשאני מטעינה את הטלפון המטען נהיה ממש רותח (ואני לא בטלפון כשזה מטעין) מה לעשות?
אם מספר האחוז שיש לכם בטלפון זה הגיל שלכם, כמה אחוז יש לכם?
יש גוק למטה קרוב למטען שלי אבל אני עכשיו למעלה עם 2 אחוז מה לעשות להביא את המטען או להשאר בלי טלפון?
כמה אחוזים בטלפון יש לכם עכשיו ואיזה טלפון?
אתם משתמשים בטלפון כשהוא במטען?
איך אני יודעת אם החיבור בטלפון של המטען שלי לא עובד או שזה המטען עצמו?
אם המטען מחובר לתקע אבל הטלפון לא בהטענה, המטען שואב חשמל?
נכנס לי חול לחור של המטען בטלפון ועכשיו המטען לא נכנס לי טוב ..