6 תשובות
תלוי כמה ובאיזה גבול, אם את אוהבת את זה וטוב לך עם זה וזה מעלה לך אז זה לא רע בשבילך.
אם אותך זה מושך סבבה, אני אישית פמיניסטית אז לא הייתי יוצאת עם שוביניסט אבל מה שעושה לך טוב
כן זה רע
למה זה מעלה לך שהוא מיתייחס אליך כמו חפץ?
למה זה מעלה לך שהוא מיתייחס אליך כמו חפץ?
לי זה היה מוריד
מוריד לגמרי
מוריד בטירוף.
למה את מתכוונת בשובניסט?
יכול להיות שמה שמושך בו בכלל לא -שור לשובניזם ואת מתבלבלת.
האם הוא חושב שהוא טוב ממך? אף אישה לא תמשך לגבר כזה.
למה את מתכוונת בשובניסט?
יכול להיות שמה שמושך בו בכלל לא -שור לשובניזם ואת מתבלבלת.
האם הוא חושב שהוא טוב ממך? אף אישה לא תמשך לגבר כזה.
באותו הנושא: