תשובה אחת
או!! זה בול איך שהייתי פעם!! היה לי את כל הקראשים האפשריים! אבל היום יש לי חבר מושלם והבנתי שאותו אני מחבבת באמת, לפי ההרגשה. כשהייתי איתו זה היה מיוחד ומרגש, והוא גרם לי להרגיש כל כך מיוחדת ורצויה. ולאט לאט הקראשים האחרים נעלמו לי ורק הוא נשאר (:
באותו הנושא: