4 תשובות
אהלן! לי יש אוגר סיברי והוא ממש מקסים אבל צריך המון אחריות וקצת קשה לטפל צריך כל שבועים להחליף לו את נסורת ומלכלכים מאוד אבל הם חמודים
תנסה להגיד לה אמא אני רוצה אוגר ואני אוהב אוגרים ומבטיח שאטפל בהם כמו שצריך
שואל השאלה:
כן אני יודעת שזה מלא אחריות אבל אמא שלי אמרה שאני לא מביאה שום אוגר הביתה ואני לא מבינה למה
כן אני יודעת שזה מלא אחריות אבל אמא שלי אמרה שאני לא מביאה שום אוגר הביתה ואני לא מבינה למה
אז כנראה היא לא אוהבת
באותו הנושא: