2 תשובות
תגידי לה שאת לא מרגישה טוב ואז תכבי
מקווה שהתקופה הרעה תיגמר מהר והכל יסתדר,אם את רוצה לדבר אני כאן:)
מקווה שהתקופה הרעה תיגמר מהר והכל יסתדר,אם את רוצה לדבר אני כאן:)
לדעתי כדאי לך לנסות ללכת, אולי תחזרי לישון לעוד קצת ואז לבוא באיחור או משהו, אם את לא באה אז תגידי לה שאת לא מרגישה טוב או סתם שאת לא באה ואז תכבי את הטלפון..
באותו הנושא: