5 תשובות
זו מעלי צודקת.. אבל מצד שני 4 שעות של להשתעמם ועוד באמצע הלילה יתישו אותך בכל מקרה ככה שאתה בבעיה אז עדיף לישון כבר 2 3 שעות ולנצל את השעה האחרונה להתארגנות אוכל ו... אולי קצת טלפון לא?
אותה דילמה
לדעתי תישאר ער ותשתה קפה כשתקום
עדיף.
אתה תקום עוד יותר עייף
כן לדעתי תעצום עין אני הייתי עוצם