2 תשובות
שואל השאלה:
היא אמרה לי שה100 בשביל חתימה במשרד הרישיון ולרישום במערכת ברוש
היא אמרה לי שה100 בשביל חתימה במשרד הרישיון ולרישום במערכת ברוש
60 שקל תאוריה
ואיזה 200 שקל אני שילמתי "דמי הרשמה"
ואיזה 200 שקל אני שילמתי "דמי הרשמה"
באותו הנושא: