4 תשובות
את שואלת אותנו?
לרוב הנוער היום יש אתזה.. אל תרגישי לבד.
לא!
תזכירי שהכול דבר זה רק תקופה וזה יעבור.
אל תעשי את זה !!
עם את צריכה משהו את מוזמנת ❤
באותו הנושא: