6 תשובות
תסביר לה שלפעמים..
נגיד יש פגישה של חברים, ואתם מדברים ונהנים, תמיד כיף לישון אחד אצל השני, זו חברות, וזה חלק מחברות.
זה יכול להגיע בכל מגדר ובכל צורה שהיא, וכיף לא תמיד נובע מרומנטיקה :)
היא צריכה ליהיות שמחה שאתה לא בתול
אנונימי
היא צודקת.
נ.ב. מה יש לשמוח בכך אם משיהו עשה עבירה ששי עליה כרת? זה עצוב.
שואל השאלה:
כל אלה שאמרו שהיא צודקת, אסור לי שיהיו לי ידידות? אנחנו שותים ביחד ועושים צחוקים ביחד והכל אבל זה לא בקטע של רומנטיקה זה בקטע של לעשות כיף ולהנות ביחד אנחנו חברי ילדות
אסור.
"צריך אדם להתרחק מהנשים מאד מאד. ואסור לקרוץ בידיו או ברגליו ולרמוז בעיניו לאחד מהעריות. ואסור לשחוק עמה, להקל ראשו כנגדה או להביט ביופיה. ואפילו להריח בבשמים שעליה אסור. ואסור להסתכל בנשים שעומדות על הכביסה. ואסור להסתכל בבגדי צבעונים של אשה שהוא מכירה, אפילו אינם עליה, שמא יבא להרהר בה. פגע אשה בשוק, אסור להלך אחריה, אלא רץ ומסלקה לצדדין או לאחריו. ולא יעבור בפתח אשה זונה, אפילו ברחוק ארבע אמות. והמסתכל אפילו באצבע קטנה של אשה ונתכוין ליהנות ממנה, כאלו נסתכל בבית התורף (פי' ערוה) שלה. ואסור לשמוע קול ערוה או לראות שערה. והמתכוין לאחד מאלו הדברים, מכין אותו מכת מרדות. ואלו הדברים אסורים גם בחייבי לאוין" (שולחן ערוך, אבן העזר, סימן כא, סעיף א).
שואל השאלה:
משעשע