3 תשובות
אם תקבלי מדי בנים תקני גרביים גבוהות בצבעים שחור/אפור
אם מדי בנות אז גרביים נמוכות שחורות/לבנות
אנונימית
שואל השאלה:
לפי מה מקבלים מדים של בנות או של בנים? אני מתגעיסת למודיעין
אנונימית
כנראה תקבלי מדי בנות
תקני כמה זוגות של גרביים שחורות ואז אחרי שתחזרי מהשבוע הראשון בטירונות תקני מה שאת צריכה
אנונימית