11 תשובות
זה ממוצע כי יש הרבה בנות נמוכות
זה ממצוע זה דיי גבוה
אני 1.76 אז זה תא כזה גבוה
כי זה כן גבוה.
זה ממוצע
אחלה גובה
זה גובה ממוצע זה לא גבוה ולא נמוך
מי שאומר שכן בדרך כלל גבר עם תסביכי גובה
זה ממש לא גבוה לדעתי. חוץ מזה את יכולה לדעת אם את גבוהה / נמוכה לפי הבגדים.
מצוין,
1.70 זו בחורה גבוהה
ככה שזה מאוד קרוב לזה
יש המון בחורות עם גובה 1.68 (גם מפורסמות) וזה אחלה גובה
זה די גבוה לבחורה