תשובה אחת
תלוי למה. אם הוא ממשיך להטריד אותך ולשלוח לך הודעות אז תחסום אותו, אבל אם הוא סתם לא מוצא חן בעיניך ואתה רואה את החסימה כדרך לסיום הקשר שלכם- בעיניי זה מטופש וילדותי. תהיה בוגר