6 תשובות
אני אוהבת, ולא. לא צוחקים עלי.
גם אני
שואל השאלה:
כי אין לי חברים בכיתה ואני לא יודעת אם זה בגלל אבבא או בגלל שאני ממש ממש ביישנית.
מה זה אבבא?
שואל השאלה:
להקה שהתפרקה.
אני חושבת שביישנות.
את לא אוהבת את המוסיקה ה"רגילה", זה לא מה שהופך אותך לפחות מקובלת.
גם אני ביישנית ופחות מקובלת, אבל אני מאמינה שזה לא בגלל אבבא.