6 תשובות
זה השם הכי בייסיק
אבל זה לא משנה כל עוד את אוהבת את השם.
פחות..אבל אם את אוהבת אותו אז תקראי לו ככה
שם מקסים
ואני לא חושב שהוא כזה מיוחד^
השם שלי זה אדם חח