5 תשובות
כן למה לא
מה שהיה היה עכשיו את צריכה להמשיך הלאה גם אם זה עם חבר שלו
אנונימית
כל אלה יכולים להיות סימנים של באמת רצון ויכולים להיות סתם צירוף מקרים
כן, למה לא
אל תקפצי על כל שטות ותתאכזבי בסוף