7 תשובות
היא אוהבת אותו וכנראה מתלהבת ממנו,תני לה זמן היא תירגע ובינתיים תתמכי בה ותשמחי בשבילה
זה באמת מעצבן ...
היא תריכה להבין אין מה לעשות.
תני לה להתלהב תהי חברה נו באמת
שואל השאלה:
כאילן אין נושאי שיחה אחרים? היא מדברת רק על זה זה מייאש. וכאילו לפני שאתם שופטים אותי הנה דוגמה להתייעצות שלה: היא שתתה קפה והיא אמרה לו את זה ואז הוא שאל אותה "מה איתי?" בצחוק והיא אכלה לי על זה סרטים אין לי כוח. היא מנתחת כל פיפס
אנונימית
תגידי לה שאת באמת תומכת בה ובזוגיות הזאת ושאת תמיד שמחה לייעץ לה אבל את מרגישה שהיא כבר מדברת רק עליו 24/7 ושבא לך גם לדבר איתה על דברים אחרים ולשתף אותה בדברים אחרים
תגידי לה את זה בקלילות וברוגע
כי היא מתלהבת.זה משהו חדש וזה מרגש אותה,וואלה זה הגיוני לגמרי
תתמכי בה אין מה לעשות עוד כמה זמן זה ירגע העיניין
בינתיים תנסי גם את למצוא נושאים שתדברו עליהם הרבה