3 תשובות
לדעתי לא לצאת..
בטח יכאב לך , תתלכלכי ויהיה לך קשה לעשות את המסלולים.
בטח יכאב לך , תתלכלכי ויהיה לך קשה לעשות את המסלולים.
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכולה לא לצאת כי זה עם ציון, זה עוד ארבעה ימים ואי אפשר לבטל עכשיו כי כבר אני בחדר והייתה לי שיחה עם המורה והגענו לפשרה שאני כן אבוא
אני לא יכולה לא לצאת כי זה עם ציון, זה עוד ארבעה ימים ואי אפשר לבטל עכשיו כי כבר אני בחדר והייתה לי שיחה עם המורה והגענו לפשרה שאני כן אבוא
אנונימית
אז שיבטלו ...
מה זה אי אפשר?
בטח שאת יכולה לא ללכת אם את לא רוצה..
תדברי עם אמא שלך שתדבר איתם, במקומך לא הייתי יוצאת.
מה זה אי אפשר?
בטח שאת יכולה לא ללכת אם את לא רוצה..
תדברי עם אמא שלך שתדבר איתם, במקומך לא הייתי יוצאת.
אנונימית
באותו הנושא: