5 תשובות
קורה הרבה. לי אישית קשה למצוא גבולות על מה לצחוק, למרות שהמטרה היא לפגוע יכול להיווצר מצב שאני מגזים.
בכל מקרה את צריכה פשוט לא לצחוק מזה פעם הבאה
שואל השאלה:
אני לא צוחקת אבל. זה הקטע. אני מרגישה סמרטוט כשהם צוחקים עליי
אנונימית
כמובן, כי את לא בשליטה, הם שולטים לגמרי על השיחה ויעשו הכל כדי להנאות ממנה.
לגיטימי לחלוטין במצבים כאלו, לא חייב להיות בהכרח קשור לזה שזה חבר שלך וזה
שואל השאלה:
אבל מה זה אומר על חבר שלי? אני צריכה לדבר איתו על זה? תמיד כשאני אומרת לו וואי תקשיב הפעם הגזמת אז הוא אומר לי את צודקת אני מצטער לא התכוונתי להעליב אותך אבל אז הוא ממשיך בקטנות.
אנונימית
טוב ככה זה הטבע. פשוט תעירי לו בכל פעם שזה קורה תראי לו שאת באמת רגישה וזה, אבל לא סביר שהוא יפסיק פשוט הוא ינסה להתחשב בך יותר