בחודש אפריל שלחו לי זימון למודיעין מהצבא,אבל לא הבנתי בזה כל כך אז ויתרתי.(המשך למטה-בבקשה מי שמבין שיענה,זה די דחוף)
עכשיו אני מרגישה ממש סתומה כי התפקידים שם מדהימים וסתם הייתי בטוחה שהכל במודיעין זה מחשבים אז שללתי את זה ישר... האם לדעתכם אני אוכל לבקש שישלחו לי מיון למודיעין ? האם בכלל מתקיימים עוד מיונים למודיעין לשנה זו? (נשלחה לי מנילה לפני חודש ואני אמורה להתגייס בחודש 8)