4 תשובות
לא, זה הבית שלהם וחובת המדינה לדאוג לביטחונם
@: לדעתי לכבוש את עזה יותר הגיוני
לא, אם הם יעזבו אז הערבים יעברו לשם וככה הם יותר יתקרבו לישראל ויהיה להם יותר שטח, יהיה להם יותר קל לירות למקומות רחוקים
בגלל זה אריאל שרון עשה טעות כשהוא נתן את היישוב שעכשיו ברח לי השם שלו לערבים , אם הוא לא היה נותן להם עוטף עזה לא היה עוטף עזה...
ממש לא אני לא עוזבת את הבית שלי בגלל שום אירגון טרור לפלף