התחברות הרשמה

אנשים מהצפון שמתלוננים שהדרום לא לומדים בגלל המלחמה והם כן מה אתם אומרים על זה? - קישור מצורף

כמובן שלא מכלילה את כל תושבי הצפון
14 בנובמבר 2019, 12:39
מלחמהישראלדרוםצפוןהמצב הבטחוני    
3 תשובות
אף אחד אצלנו לא מתלונן.... זה מובן מאליו שהם לא ילמדו בדרום
אנונימית
בושה
ש
שון הכבשון
אפחד לא מתלונן לפחות לא אצלי במרכז...
מ
מה גבר
באותו הנושא:
מה הקטע של אנשים שמתלוננים על זה שאין אוטובוסים בשבת?
אני ממש לא מבינה אותכם כל אלה שמהצפון שיש להם לימודים על מה בדיוק אתם מתלוננים ? בואו שתפו אותנו בואו תגורו בדרום ונראה
למה יש אנשים שמתלוננים על ה' שלא נתן להם דבר כזה או אחר, אבל אין כמעט אנשים שמתלוננים על ה' שלא נתן להם מספיק שכל?
אתם מהצפון דרום או מרכז?
אתם מהצפון\מרכז\דרום?
מאיפה אתם?(מהצפון, מרכז ודרום)
מה הקטע של אנשים להגיד פה שהם מהצפון מרכז או דרום חח
אנשים מהצפון
אוי, גם אתם שונאים אנשים שמתלוננים על כל דבר קטן?
מה הקטע של אנשים רזים שמתלוננים?
יש פה אנשים מהצפון/דרום ...לא מרכז קיצר