6 תשובות
חס וחלילה
לא.
שואל השאלה:
שנרגיש מה שהדרום סובלים
שנרגיש מה שהדרום סובלים
אנונימי
לא אבל אם זה מה שצריך לקרות כדי שנסיים עם הטרוריסטים האלה אחת ולתמיד אז אני בעד. נמאס לי כבר מהפסקות אש זמניות
אני כן הייתי רוצה להקל על הדרום ושיגיע לאזור שלי אבל זה שאנשים אחרים יסבלו גם
אז אני לא ממש יודעת, לא חושבת
אז אני לא ממש יודעת, לא חושבת
חס וחלילה
באותו הנושא: