8 תשובות
נעצתי כל הכבוד לא מובן מאליו!
ממליצה שתשלח/י הודעה ל idf_confessions באינסטגרם ותבקש/י ממנו לפרסם את זה בסטורי. ככה הסיכויים שיפנו אליכם הרבה הרבה יותר גדולים:)
כל הכבוד לכם!
לא, אבל איזה חמודים. מקווה לטוב בשבילכם❤ נעצתי :)
איזה לב זהב של אנשים!!!!
איזו מקסימה את וואוו :>
הלוואי והייתי מכירה אוף מקווה שתמצאי..
אנונימית
איזה אנשים טובים אתם❤ אם אני הייתי מכירה ברור שהייתי רושמת אבל איזה נשמה טובה אין הרבה אנשים כאלה כמוך
אני לא חייל אבל לא כיף לי פה בדרום, אשמח לבוא אלייך, הכנת חמין?
מחמם את הלב לראות שיש בעולם הזה אנשים טובים ואכפתיים כמוך:) כל הכבוד לך ולמשפחה שלך!
ואני לא מכירה אישית, אבל כמו שhollyweed אמרה תפני אליהם באינסטגרם