2 תשובות
שוב מאות רקטות
שוב המדינה שלנו מתחננת להפסקת אש
שוב ניתן להם דברים רק בשביל עוד חודש של שקט:
הגיאהד האיסלאמי1
נפתלי בנט 0
מרגיש שזה הכל היה מיותר,
כמו היידרה, הורגים ראש אחד וצומחים עוד שניים. כל הסבב הזה נראה בעיניי מיותר. וזה שזה שוב פעם נפסק רק לכמה ימים פשוט מביך.
אנונימי