2 תשובות
שוב מאות רקטות
שוב המדינה שלנו מתחננת להפסקת אש
שוב ניתן להם דברים רק בשביל עוד חודש של שקט:
הגיאהד האיסלאמי1
נפתלי בנט 0
שוב המדינה שלנו מתחננת להפסקת אש
שוב ניתן להם דברים רק בשביל עוד חודש של שקט:
הגיאהד האיסלאמי1
נפתלי בנט 0
מרגיש שזה הכל היה מיותר,
כמו היידרה, הורגים ראש אחד וצומחים עוד שניים. כל הסבב הזה נראה בעיניי מיותר. וזה שזה שוב פעם נפסק רק לכמה ימים פשוט מביך.
כמו היידרה, הורגים ראש אחד וצומחים עוד שניים. כל הסבב הזה נראה בעיניי מיותר. וזה שזה שוב פעם נפסק רק לכמה ימים פשוט מביך.
אנונימי
באותו הנושא: