24 תשובות
ואויי כנלל תציליי אותיי
תראי סדרה או משהו תדברי עם חברות
אין ככ מה לעשות כם אני מהעוטף ומשעמם נורא
תדברי איתנו פה
גם לי משעמם אבל לא מהדרום
שואל השאלה:
ואי באמת זה כבר שגעון שאנת להיות בבית כלכך הרבה זמן
אנונימית
אויש
כנלל ואפילו אי אפשר לצאתת כל החברות שלי מפחדות
תתמכרי לסדרה ותצפי בה עם אוזניות . זה מה שאני תמיד עושה שעוברת עלי תקופה. גם תסיימי סדרות שלמות ותחרשי על פרקים וגם כל הדבר הזה יעבור לך יותר מהר ואת תזכרי את הסדרות שראית יותר מכל הדברים שעברו עליך באותה התקופה
שואל השאלה:
^כןןן הזמנתי את חברות שלי אליי הם לא רצו לצאת אליי וגם לא לסיבוב קטן... :|
אנונימית
אוי
אז תעשי משהו אחר שאת אוהבת
שואל השאלה:
באמת שקשה לי אני אחת שאוהבת לצאת ולא להתקע בבית וגם התבטלו לי התוכניות וכל המצב מסביב הכל יחד
אנונימית
דרך אגב משהו שבנים עושים שאין להם זמן לצאת (וכרגע הכיתה שלי במכללה) אנחנו קונים משחק ומשחקים בדיסקורד . אני יודע שזה לא אלטרנטיבה זהה ליציאה אבל לפעמים זה די כיף . משחקים מכניסים אותך לסיטואציות מסוימות , מצחיקות מפחידות כאלה שצריך להגן אחד על השני וכו' ולחוות הכל ביחד ולדבר תוך כדי יכול להזכיר ממש יציאה ולפעמים קוראים דברים ממש מצחיקים וכולם מדברים אליהם צוחקים ביחד ויוצא שבגלל המשחקים יצא לכם לדבר יותר ויהיה לכם יותר נושאי שיחה
אני אישית כבר עשיתי הכול אני לא יכולה לעשות מרתון של סדרות כי אחרי 4 5 פרקים נמאס לי אני לא מוצאת סרטים יפים אכלתי מלא וכבר נגמר לי האוכל בבית .
אפילו השלמתי חומר במחברת הייתי בשוק מעצמי
אז תראי סדרות מתח כמו נמלטים או המאה ותנסי להמשיך פרקים כי בדרך כלל לא מתמכרים אחרי חמישה פרקים . עדיף לך להמשיך באותה סדרה במקום אחרי חמש לעבור לסדרה אחרת ואז לא תתמכרתי ותתחברי לאף אחת
יהה כותב מגילות הזכרת לי שיש לי פאפגי
שואל השאלה:
go away ואי לגמרי ..
אני גם לא מוצאת סרטים יפים אולי תמליצו לנו על סרטים???
אנונימית
חחח ראיתי גם נמלטים וגם המאה אני ממש אוהבת סדרןת כאלה אם יש לך סדרות בסגנון תביא ליי שמותת
שואל השאלה:
כותב המגילות אף חברהשלי לא משחקת במשחקים כאלו וגם לא אני
אבל אחלה עצה תודה על הכוונה
אנונימית
אה ואוי את יכולה לראול לא טיפוסי היא סדרה ממש קצרה והיא סבבה אולי לראות ברצף עכשיו 4 שעות אבל עדיין
אולי לא *
שואל השאלה:
האמת כבר אין לי כח להיות בטלפון אני צריכה חיי חברה לעזאזל
אנונימית
אותו דבר ^
סרטים של dc מארוול הם סרטים טובים את יכולה להשלים אותם , זה גם אחלה נושא שיחה אם הרבה אנשים ויש בהם הרבה אקשן והרבה סרטים קשורים וסדרות בהנחה והתחברת לדמות מסוימת או לסיפור חיים מסוים . זה גם יכול לגרום לך לראות סדרות קשורות שהם לא פחות טובות מסדרות אחרות כמו סמוולוויל , הסדרה על בטמן ששכחתי את שמה ועוד אחרות . אומנם הם מאוד ארוכות אבל הם נכנסים לסיפור חיים של דמות מראים את כל השינוי שהוא עבר מכניסים אהבות זוגיות וכו' ..
אני מכיר עוד סדרות אבל לא מהסוג המותח
שואל השאלה:
אני אוהבת סרטים רומנטיים
יש המלצה?
אנונימית
גם מחר אין בצפרר אני מתחרפנתץץ