3 תשובות
זה רגיל לפי דעתי
שהכל היה נורמלי בימים האחרונים בישבילי
אנונימית
זה גם מרגיש לי ככה אבל אני פוחדת שהרגשה שלי תתקיים אני מרגישה את זה כמעט כול פעם שהמצב הביטחוני מחמיר
באותו הנושא: