14 תשובות
וואי חלום
הוא שיקר לך
כן, ראיתי פרסומת של זה (100 גרם).
אגב, מגדילים גם את הנוגט.
אגב, מגדילים גם את הנוגט.
בחיים לא יעשו את זה כי הרוב לא אוהבים את זה ואז זה סתם בזבוז
כן
חלום חיי מתגשם
חלום חיי מתגשם
חלום ילדותי מתגשםם
כן זה נכון, וגם במבה נוגט
איזה כיף!
איזה כיף!
זה נכון, יתחילו למכור בקרוב גם במבה נוגט וגם במבה אדומה באריזה גדולה
זה נכון. מגדילים את הבמבה האדומה ואת הבמבה נוגט ל100 גרם
זה כבר יצא וגם הבמבה שוקולד :)
אולי מי יודע...
זה נכון
כן יש במבה אדומה גדולה ומגדילים גם את הבמבה נוגט
הלוואי אמן סלה יגדילו גם במבה חלבה
הלוואי אמן סלה יגדילו גם במבה חלבה
באותו הנושא: