3 תשובות
אני,שדרות יאי
אני, אבל לא שומעת מטוסים.. חוץ מזה השקט הזה ממש מלחיץ
כן מזדהה אבל אני רוצה להאמין שזה יפסיק ולחשוב חיובי אמונה זה דבר מאוד חזק לילה מקסים ורוגע לך