5 תשובות
לחכות שזה יתעכל
זה יתעכל, אין סיבה שתתערבי בפעילות של הגוף שלך.
את פשוט מרגישה מחאה תנוחי זה יעבור
את לא באמת יכולה לשלשל או להקיא עכשיו, לא בדרכים בריאות בכל זאת
את לא באמת יכולה לשלשל או להקיא עכשיו, לא בדרכים בריאות בכל זאת
תחכי שזה יתעכל, אחרי זה תעשי קצת ספורט ותזונה בריאה..
טה וי בטי חומר משלשל את תיהיהי כמו ממטרה
באותו הנושא: