7 תשובות
לא

היא פופ
לא

אני לא מתחברת לפופ
כן, יש לה קול מיוחד. אני לא מעריץ שלה אבל היכולות הווקאליות שלה טובות יותר מכל זמרת שראיתי
אנונימי
לא כי היא הרסה לפרנק אושן תשיר
לא מעניינת
^ כנראה לא הקשבת למספיק שירים שלה. תנסי להקשיב לשיר better off, מתוך האלבום סוויטנר. היא כתבה את השיר על מאק מילר, זכרונו לברכה.
את רוב השירים שלה היא כתבה בעצמה. אבל המפורסמים שבשירים שלה הם דווקא הלהיטים הדביקים וחסרי המשמעות, וזה נורמלי כי ככה זה בדרך כלל אצל כל זמר.
היא לא העתיקה אף פעם, היא *סימפלה* (כמו שהרבה זמרים מוכרים עשו, שאת חלקם את כנראה אוהבת אפילו) שירים. יש הבדל עצום. זכותך לא לאהוב אותה, אבל אל תגידי עליה דברים לא נכונים. היא באמת לא מיוחדת מבחינה ווקאלית, אבל יש לה יכולות ווקאליות עצומות והיא זמרת טובה ועם זה אי אפשר להתווכח.
אנונימית
1.אני אריאנטור אז ברור..
2. היכולות הווקאליות שלה מדהימות
3. היא מתוקה ברמות, מתחשבת ונחמדה
4. היא בן אדם מדהיםם