7 תשובות
שואל השאלה:
הספקית שלי משתמשת ב-carrier grade nat (לכל הלקוחות יש אותה כתובת ip). אז איזה לקוח אחר הספים אותם. שלחתי appeal אבל הוא נדחה, והם חוסמים את כל ה-vpn-ים החינמיים שניסיתי.
בעיקרון הדרך ה"נכונה" לפתור את זה היא לקנות חשבון, אבל שיקפצו לי, לא בא לי לשלם 20 דולר.
יש דרך אחרת?
אנונימי
שואל השאלה:
אולי vpn או proxy חינמיים שהם לא חוסמים?
אנונימי
תוריד ויפיאן פרוץ וזהו
vpn חייב לעלות כסף פרוקסי אני לא יודע
בוא נגיד שפחות מחצי אחוז מפה יודעים מה זה 4chan אם לא פחות
ויפיאן.....
לול מה עשית אחי?
באותו הנושא: