4 תשובות
תלוי בכל בן בנפרד.... אם את רוצה להוריד שיער - תעשי את זה בשביל עצמך, לא בשביל אחרים. (אלא אם כן זוהי מערכת יחסים בריאה וזה ממש מפריע לצד השני אז את מחליטה להתחשב והצד השני גם מתחשב בך)
אם הייתי בן זה היה ממש מוריד זה לא אסטטי
תלוי כמה שעירות
זה טבעי שיש שיער אבל לא ברמה מוגזמת
זה טבעי שיש שיער אבל לא ברמה מוגזמת