3 תשובות
בבוקר ב8-9 יש את הבתי ספר והולכים לעבודות וחוזרים רק בצהריים אז השעה סבבה
לדעתי ממש כן אין עומס בשעות האלה
כן זו השעה הכי טובה לדעתי